9 Ekim 2013 Çarşamba

ibeking.com

İbeking benim çok sevdiğim bir blog yazarıydı diye konuya giresim geldi, gerçekten öyle 4 yıldır okuyorum kendisini belkide blog kapamasına benim gibi gizli hayranları etken olmuştur bilemiyorum.

Google kafama takılan bir şey yazdığımda herkesin bildiği sözlüklerden biri gelmişti ve okurken onun yazısını görmüştüm, anne olduğunu bir blogunun olduğunu da yaklaşık 4 yıl önce öğrenmiştim, ara ara acaba napıyorlar diye okuyordum.

Geçen gün baktığımda blog'u kapadığını gördüm ve çok üzüldüm çünkü bende yeni bir blog yazarı oldum, sesizce takip ettiğim insana yazmak istedim :)2 3 haftadır instagram kullanıyorum bir baktım ki ibeking orada ve birde site açmış.

Esasen blogu kapamasına çok üzüldüm o blog görsel açıdan bilgi açısından beni doyuran bir blogdu, Çoğu kişi eminim şeker hastalığı ile ilgili okuyup aydınlanmıştır ben en azından ne olduğunu ibeking sayesinde görmüştüm ve çoğu kişide ona yazdıkları için teşekkür etmiştir iki evladı Ali ve Mert için hep yazdığı ve paylaştıkları ile ne kadar pozitif bir insan olduğunu da gösteriyordu ayrıca gezmeyi seven bir annne yurtiçi ve yurtdışı gezme fotoğrafları paylaşımlarına ayrıca bayılıyordum

Kısaca ondan biraz bahsedesim geldi dedim yaa gizli bir takipçisiydim hiç mail atmadım ona bilmez böyle hayranı olduğumu:)duysa şaşırır belkide

Yeni kurduğu sitesini çok güzel buldum, ıvır zıvır aşığı bir insanım o yüzden hemen birşeyler aldım

Burdan hayırlı olsun diyorum :)

Sıra gelsin aldıklarıma, renkli bantlar, love mandallar ve love minik tahta aldım 2 adet :)




5 yorum:

  1. Çok güzeller canım, güle güle kullann :) Bir daha ki ay ben de birkaç şey almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Amei seu blog e seus trabalhos são maravilhosos e estou adorando tudo por aqui, venha me fazer uma visita, será um prazer te ver por là,
    uma boa noite e tenha um ótimo final de semana.

    http://fifiacrocheta.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  3. bunları nereden aldınız? bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. merhabalar bloğunuzu yenikeşfettim ve hemen tüm yayınları okumaya başladım çok zevkli bir blog banada bekliyorum mutlaka sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. çook şeker şeyler almışsın:) böyle şirin şeyler satan bir siteden sayende benim de haberim oldu ;)

    YanıtlaSil

yorumsuz bırakmayın beni