18 Eylül 2013 Çarşamba

Damat Nişan Bohçası


Evet bohça işine bir yazı ile el atayım söz nişan yapacak olanlara tavsiyeler vereyim dedim.

Biz nişan sürecinden biraz sonra verdik bohçaları, nişanlımın ailesi nişanda getirdi ama bizim bohça götürmemiz 3 ay gibi bir zamanda oldu halbuki bana alınırken nişanlıma almıştık, aynı gün halletmiştik ama kardeşim amelyat oldu araya ramazan girdi ve görümcemin düğünü olunca bizde bohçayı erteledik nitekim götürüldü 2 hafta geçti bile ama ben biraz geç kaldım herhalde


Bavulu siyah seçtiğimiz için süslemeler de siyah ve ekru kurdele kullandım, beyaz tül aldık nazar boncukları da olunca güzel oldu, nişandan sonra müstakbel eşim blog sahibisene bakarken, lavanta keseleri bohçada güzel olur dedim ve onla yazıştık sağolsun yaptı ve gönderdi eşe dosta hediye bile edildiler sırf bohça değil yani 

Bohçaya alınanlara gelecek olursak  pamuklu pijama takımı aldık iki adet, dogi ürünlerini tavsiye ediyorum biz eminönüne gittik alışveriş için, terlik aldık, ayakkbı aldık,damattan iki adet gömlek ve kravat aldık,cüzdan takımı pier cardinden aldık,kozmatikler whatsonstan halletik çoğu şeyi bir günde yaptık biz, her detay herşey içime sindi şükür Allaha 


Sevgili Müstakbel Eşim blog sahibesine tekrardan teşekkürlerimi sunarım çok beğenildi çok 

Bohça görsellerime geçiyorum Allah ağız tadı versin İnşallah 




26 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş canımm seçimlerin ve şıklıkları çok güzel :)
    Bence geç kalmamışsın bizde nişanda bohça gelir düğünde de biz götürürüz Hem geç olsunda güç olmasın demişler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkürler canım nişan günüm bana bohçam geldi bizde götürme faslı böyle oldu oysa aynı gün almıştık ama olsun herşey içime sindi

      Teşekkürler yorumun için

      Sil
  3. hayırlı olsun, mutluluklar dilerim..

    YanıtlaSil
  4. Biz karşılıklı anlaştığımız için bohça getir-götürü yapmadık ama şimdi senin güzellikleri görünce acaba yapsamıydık dedim :) çok şık olmuş herşey. Peki sana gelen bohça nerede? Onlar neler yapmış, nasıl süslemişler merak ettim vallahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası bohça yapmak istemiyordum yani hiç düşünmemiştim son anda oldu olucaksa sadece nişanlım ve benim için olmalı idi şu anda iyi ki olmuş diyorum içime sindi çünkü

      Alışveriş olayını aynı anda yaptık kendi bohçamı bavulumu herşeyimi ben seçtim istediğim gibi oldu hızlı karar verip pek kimseyi yormadım nişanlımın ki de aynı gün yapıldı

      Bana gelenler için bir post hazırlayacağım yakın zamanda teşekkürler yorumun için canım

      Sil
    2. Hem sana seçtirmeleri hem de hızlıca seçip beğenmiş olman çok ince davranışlar. Böylece kullanmayacağın şeylere boşuna para harcanmamış. Sen de kimseleri yormadan beğendiğin şeyleri gönlünce seçmişsin. Çok beğendim bu fikri. Sizi tebrik ediyorum karşılıklı. Evlenecek arkadaşlarıma da sizi örnek olarak anlatacağım. Ikiniz de güle güle kullanın aldıklarınızı :)

      Sil
    3. bu yorum utandırdı beni çok teşekkür ederim inanın çok mutlu oldum ben bohça işinden çok çok korkan biriydim, sağolsun kayınvalidem hiç karışmadı hep kendi beğendiklerim oldu annem çok yorum yaptı mesela, ben bavul aldırdım ama kayınvalideme sandık istiyorsanız sandık allalım gelenklerinizde vardır diye sordum böyle güzellikle geçti satıcı kız bile şaşırdı maşallah diyorum o günüm çok güzeldi

      ben hep kararları aylar öncesinden verip herşeyi fotolardım modelleride biliyordum sırf mor bavulu bulmak zordu aman oda nazarlık olsun, bornoz takımı bile belliydi beynimde :)))))))

      akşama kendi bohçamı paylaşacağım gerçekten yararım dokunacaksa çok memnun olurum kullancağımız ne varsa aldık istediğim buydu şükür oldu :)

      Sil
  5. Hepsi birbirinden güzeller, güle güle kullanılır inşallah :)
    Lavantaların renk uyumları da çok güzel olmuş, iyi bir tercih yapmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağolasın görenler çok beğendi eşe dostada verdim, magnetimi ve mavi renkli olanıda çok sevdim onlar için ayrıca teşekkürler, bu yazıyı blog yada sitende paylaşabilirsin istiyorsan yapacaklara fikir olur

      Çok uyumlu oldular siyah beyaz ve ekru bakıp bakıp duruyorum sağol canım

      Sil
  6. Bady ne kadar güzelmiş güle güle kullansın sevgiler :*

    YanıtlaSil

yorumsuz bırakmayın beni