28 Eylül 2013 Cumartesi

çeyizimin en nadide parçaları masalar Bernardo ile süslensin

Evet yaklaşık 2 yıl önce hobi olarak nasıl olsa evleneceğiz diyip kendimi kaptırdığım çeyiz telaşem, bitmek üzere artık neye kafa yorarım nasıl nereye harcama yaparım bilemiyorum

Evin eksiği hiç bitmez mantalitem hala da devam ediyor .

Evet bugün bernadoyu nişanlımla gezerken ne yapsak diye birbirimize baktık, alsak mı almasak mı, evet çılgınlık yapıp aldık çokta iyi oldu güzelde oldu çatal kaşık istemediğim için ki halihazırda hisardan canım milanyuma sahibim çok şık olucaklar, çatal kaşık yerine çek verdiler e ayrıca yine başka çekler vardı çok çok uyguna geldi aldıklarımız.

Bide bernardo senet yapıyormuş ben bunu bilmiyordum, nişanlım biraz nakit verdi gerisinide senetle halletik bitti gitti artık çeyizim tam anlamıyla kabası bitmiş sayılıyor büyük parçalar ve eften püften parçalar bitti, sırada beyaz eşyalarımız var

Gelellim bugün aldığımız güzelliklere evcağızımızda kullanmak için sabırsızlanıyoruz ben biraz çabuk karar veriyorum daha önce beğendiğim takımları gittim aldım geldim

Bugün aldığımız güzellikler

yemek takımımız rose garden


Günlük yemek takımımız romance

günlük kahvaltı takımımız jardin




yakın zamanda misafir yemek takımım için bu bardak setini almak istiyorum bernardoya yeni gelmiş bu ciciler




21 yorum:

  1. bütün setlerin çok güzel...güle güle güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle güzel sofralarda kullan canım, çok tatlılar :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsini güzel günlerde kullannnn :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Benimde günlük yemek takimim ve kahvalti takimim romance ♥ ama kare olani.. cok seviyorum, icimi açıyor kelebekler :) insallah sizde mutlulukla kullanacaksiniz bu takimlari canim, askla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kare olanıda çok şık ilkaycım çok güzel bir takım güzel günlerde kullanalım

      Sil
  7. Canım güle güle kullan aldıklarını hepsi de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  8. bizim takımın bardak seti inanamıyorum ne ara çıkarmış bunları bernardo! :) güle güle kullan canım hepsi çok güzel...

    YanıtlaSil
  9. Aldıkların çok güzel mutlulukla kullan inşallah.takipteyim banada beklerim.amediam.blogspot.com sevgiler

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok güzel, allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin:)

    ceyizsandigimdakiler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. hepside çok güzel. allah güzel günlerde bol kahkaha, neşe dolu sofralarda kullanmayı nasip etsin inşallah :) bu arda blog dünyasında yeniyim. sizide takipteyim banada beklerim :) http://sevilesi-seyler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Kelebekli tabaklarımız aynı, Bernardo 'yu ben de çok beğeniyorum çok şık ürünleri var. Takipteyim bana da beklerim :)
    http://eshayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. hepsi çok güzel, allah ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin:) banada beklerim birmeltemesintisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba,ben de bernardodan Roze garden yemek Takımı'ndan aldım,henüz kullanmadım.nasıl siz kullandınız mı makinada yıkıyormusunuz cevap verirseniz sevinirim.siz de güzel Günlerde kullanın takımınızı😊

    YanıtlaSil

yorumsuz bırakmayın beni