14 Eylül 2013 Cumartesi

Havuç Tarator

Mezeleri oldum olası severim, sevmeyen birini gördüğüm zaman;nasıl ya ben sabah kahvaltısında bile yiyorum diyip çıkışırım, evet ben zeytinyağlı dolma olsun, amerikan salatası, haydari ve havuçlu tarator diye uzayıp giden meze grubunu sabah kahvaltısında bile yiyebilen bir insanım

Öyle bir insanım ki gece 1'de mutfağa girip havuç tarator yapıyorum, bu benim için bir ilk normalde bu saat uyku saatimdir kendime pek kıyamam:))))hele cuma geceleri  yatmasam bile ayakta  uyurum o derece yorgun olurum bugün havuçlu tarator, pasta ve truff yarın ise erkenden kalkıp kıymalı börek, fırında patates yapacağım

Nişanlım gelecek diye havuç tarator yapayım dedim, içimdeki ses sanki çok seviyor giz yemezse üzüleceksin dese de , maalesef pek bu tür şeylere arası yoktur canımın ama ben yaparım da yemez mi?

Malzemeler
  • 3 adet orta boy havuç
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 1 diş sarımsak
  • 4-5 yemek kaşığı sıvı yağ
  • tuz
Yapılışı
Havuçları yıkayıp kabuklarını soydum, rende ile rendeledim. Tavaya sıvıyağ yada zeytinyağı koyabilirsiniz tercih size kalmış,daha sonra havuçları ekleyip orta ateşte soteleyin ben 5 6 dakika soteledim
Ocaktan aldığınız havuçlar soğurken, sarımsağı rendeleyin , bir su bardağı yoğurt ve bir tutam tuzla karıştırın daha sonra soğuyan havuçları da ekleyip karıştırın, sonra dolapta beklemeye alın

ben bu sitedeki tarifi uyguladım ki ezberimde olsa bile yine bloglara bakıyorum



Havuç Tarator


5 yorum:

  1. MMMMHHH Nefis görünüyoooooooor:)

    YanıtlaSil
  2. Selam :) Hiç yapmadım ama bu tarif çok hoşuma gitti :) ekrana yapıştım resmen . Blogun çok güzel takibe alıyorum :) Bende mutlaka bloğuma beklerim :)Sevgilerlee
    http://basibaglikiz.blogspot.co.at/

    YanıtlaSil
  3. Nişanlım bile yedi ki canım böyle şeyle pek yemez ama öyle mutlu oluyorum ki o yediğinde kendim yemiş gibi oluyorum

    Yaptığım herşeyi ölçülü veriyorum ilerde unutmayayım diye çok iyi oluyor blog

    YanıtlaSil

yorumsuz bırakmayın beni