25 Temmuz 2013 Perşembe

Mart Menekşeleri

Güzel kapağı ile raflarda görür görmez çoğu kişinin dikkatini çektiğinden eminim bana huzur veren bir görüntüsü var bu kitabın 

Kitabı okurken emiliyi kıskandığımı itiraf edeyim kafasını toplamak belki kaybolan ruhuna iyi gelecek bir adaya gidiyor kötü giden hayatı yazarlık kariyerini etkileyecek bir biçimde ruhunu dinginleştirip eski hayatına geri dönüyor

Geçmişin bıraktığı hüzünde geçmişteki sırların günümüzde açığa çıkması ve herşeye rağmen mutlu bir son :)

Evet evet ben sonu mutlu biten kitapları seviyorum acıdan ziyade aşkta sevenler kavuşsun yara alanlar düzelip mutlu olsun istiyorum emilyin yerine koydum kendimi ve ona kitap boyunca hiç kızamadım çünkü mutluluğa şans veren biri oldu

Yazar hakkında düşünceme gelince bana romanı yaşattı, bilmiyorum benle aynı düşünenler varmıdır ama benim aradığım tarz bir kitapta, beni çok uzaklara o adaya götürdü gözlerimi kapatınca o deniz sesini duydum bunları hissetim ki oranın tasvirini öyle güzel bir dille anlatmış ki bir çırpıda bitiverdi kitap



1 yorum:

  1. böğürtlen kışı romanını da okumalısın :)

    YanıtlaSil

yorumsuz bırakmayın beni